مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

مکتب شهید سلیمانی مهم‌ترین تهدید برای صهیونیست‌ها است

حجت‌الاسلام «محمودی» گفت: بی‌شک امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین تهدید برای امپریالیسم جهانی و صهیونیست‌ها محسوب می‌گردد، بنابراین آنها دست به هر کاری می‌زنند که این مکتب تضعیف و از بین برود ولی این کار هرگز امکان پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۶۴۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 08January 2024

مکتب شهید سلیمانی مهم‌ترین تهدید برای صهیونیست‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید موسی محمودی» مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردن این جنایت اظهار داشت: دشمن حتی از نام و یاد حاج قاسم سلیمانی هراس دارد و این ترس خود را با انجام جنایت و بمب گذاری در روز ۱۳ دی ماه در مزار شهدای شهر کرمان به جهانیان نشان داد.

وی افزود: بی‌شک اگر کشورهایی که امروز در سازمان ملل نفوذ دارند حامی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی نبودند عناصر این گروهک‌ها از بین می‌رفتند ولی تا زمانی که حمایت غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی ادامه داشته باشد جهان اسلام در آرامش نخواهد بود.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: بی‌شک امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین تهدید برای امپریالیسم جهانی و صهیونیست‌ها محسوب می‌گردد، بنابراین آنها دست به هر کاری می‌زنند که این مکتب تضعیف و از بین برود ولی این کار هرگز امکان پذیر نخواهد بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال توطئه و فتنه علیه دنیا به ویژه جهان اسلام است، یادآور شد: داعش یک گروه جنایتکار و خبیث است که به نام اسلام دست به جنایات بسیار وحشتناکی می‌زند و متاسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر نیز به صورت رسمی و غیر رسمی آنها را حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار