مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

رعایت حجاب توسط زنان سلامت خانواده را تضمین می‌کند

«واحد» گفت: رعایت حجاب توسط زنان جامعه، هم سلامت خانواده را تضمین و هم پاكی و طهارت مردان جامعه از نظر روحی و جسمی را فراهم می‌كند.
کد خبر: ۶۶۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ - 29April 2024

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس به پیام‌های مهم الگوی رفتاری حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) مصداق یک معلم نمونه در تاریخ اسلام است که زنان ایرانی با الگو قرار دادن ایشان می‌توانند حضور موثری در اجتماع داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: رعایت حجاب توسط زنان جامعه هم سلامت خانواده را تضمین و هم پاكی و طهارت مردان جامعه از نظر روحی و جسمی را فراهم می‌كند و محیط خانواده نیز از خودنمایی‌‌های عده‌ای از زنان بدحجاب و بی‌حجاب تاثیر نمی‌پذیرد.

واحد افزود: پیامدهای سو ناشی از بدحجابی و بی‌حجابی به ویژه از ناحیه بانوان در ابتدا متوجه نسل جوان و كم‌ تجربه جامعه شده و این امر زمینه را برای سست كردن پایه‌های نهاد مقدس خانواده فراهم می‌آورد.

وی بیان داشت: دشمن امروزه حجاب و عفاف که نماد دین ما و نشان ارزش‌های الهی ما است را هدف قرار داده، مطمئن باشید زنان قهرمان و مردان فداکار و شجاع ما، این جامعه مومن و پای کار اسلام و انقلاب، از این موانع عبور خواهند کرد.

این مسئول متذکر شد: دشمن جنگ ترکیبی در برابر تمدن اسلامی و گفتمان نورانی اسلام به راه انداخته است و این مسائل عادی و متعارف نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: ملت ما این را می‌فهمند و پای آرمانهای انقلاب ایستاده‌اند، مردم ایران و به خصوص مردم استان اردبیل شجاع پیشگام انقلاب هستند و به فضل خدا پای این پرچم ایستاده اند و پای این آرمان‌ها می‌ایستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار