رئیس کل دادگستری استان مازندران:

دستگاه قضایی با برخورداری از تفکر بسیجی عدالت را در جامعه محقق می‌کند

حجت الاسلام «اکبری» گفت: دستگاه قضایی با برخورداری از تفکر بسیجی می‌تواند با سرعت و دقت به پرونده‌ها رسیدگی و عدالت را در جامعه محقق و رضایت بیشتر مردم را جلب کند.
کد خبر: ۶۵۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ - 14March 2024

دستگاه قضایی با برخورداری از تفکر بسیجی عدالت را در جامعه محقق می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمد صادق اکبری» رئیس کل دادگستری استان مازندران امروز در نشست بسیج حقوق دانان دادگستری استان مازندران که با حضور اعضای شورای قضایی استان و حقوقدانان بسیجی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت گسترش فرهنگ بسیجی و جلب مشارکت عامه مردم اظهار داشت: بسیج حقوقدانان ظرفیت بالقوه‌ای دارد که باید بالفعل و ساختارمند شده و در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: کانون بسیج حقوقدانان باید زمینه تقویت روحیه جهادی و بسیجی و برقراری صلح و سازش در پرونده‌ها را با استفاده از شیوه‌های کاربردی و به‌روز فراهم کند و با استفاده از تجربیات سال‌های مختلف اثرگذاری بیشتری در صدور احکام عادلانه داشته باشد.

حجت الاسلام اکبری خواستار فعالیت بیشتر و ساماندهی بسیج حقوقدانان شد و گفت: بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بسیج لشکر مخلص خداست و برای یک سازمان و نهاد خاص نیست، بسیج حقوقدانان، بسیج اساتید، بسیج هنرمندان تفاوتی ندارد بسیج به گستردگی مردم و همه دغدغه‌مندان است و دستگاه قضایی با توجه به وظایف خطیر و ارزشمندی که دارد بیش از هر جای دیگری نیازمند روحیه اخلاص و بسیجی است و انجام این وظایف مهم، افرادی مخلص و دلسوز می‌خواهد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با برخورداری از تفکر بسیجی می‌تواند با سرعت و دقت به پرونده‌ها رسیدگی و عدالت را در جامعه محقق و رضایت بیشتر مردم را جلب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار