در دیدار فرمانده نیروی قدس سپاه؛

رئیس رسانه ملی: در حمایت از غزه کم نمی‎گذاریم

جبلی با تاکید بر اینکه نباید در حمایت معنوی و کمک مردمی به بی‌پناهان غزه کم بگذاریم، گفت: باید خشم انباشته و عزم مردم برای حمایت از مظلومان فلسطین را به میدان آورده و تمرکزمان را در ماه مبارک بر روز قدس بگذاریم.
کد خبر: ۶۵۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 12March 2024

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار با سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما برگزار شد، با اشاره به شرایط حاکم بر فلسطین، ماه مبارک رمضان و روز قدس امسال را بی‌سابقه‌ترین ماه مبارک در سال‌های پس از انقلاب دانست و اظهار داشت: باید الگویی برای کشورهای دیگر در روز قدس باشیم و یاد مردم مظلوم غزه را زنده نگه داریم.

وی افزود: هیچ ماهی را سراغ نداریم که تا این حد مشحون از مسائل مهم در فلسطین اشغالی باشد. نزدیک به شش ماه است که از فجایع غزه می‌گذرد و آن‌ها بیش از ۳۱ هزار شهید تقدیم کرده‌اند.

رئیس رسانه ملی در ادامه به برنامه‌ریزی رسانه ملی و تدارک مقدماتِ برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: نباید در حمایت معنوی و کمک مردمی به بی‌پناهان غزه کم بگذاریم. باید خشم انباشته و عزم مردم برای حمایت از مظلومان فلسطین را به میدان آورده و تمرکزمان را در ماه مبارک بر روز قدس بگذاریم و برای آن روز آماده شده و با تمام توان در میدان باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار