درخشش استان مرکزی در چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با نمایش «آبزدگی» در چهارمین جشنواره سراسری و ملی تئاتر سنگر نوانست عنوان برگزیده و برتر این جشنواره را از آن خود کند.
کد خبر: ۶۵۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 12March 2024

درخشش استان مرکزی در چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنکربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، نمایش «آبزدگی» با نگاهی به شروع جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق علیه ایران و نشان دادن قداست و صبر و بردباری مادران شهدا در سال جاری به کارگردانی «داود کرمی» و «شهرام سلطانی» در چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر توانست عنوان برتر را کسب کند.

این نمایش به عنوان اثر برتر در چهارمین جشنواره تئاتر ملی سنگر شناخته شد. مقرر شد با توجه به اینکه اثر «آبزدگی» اثر برتر از بین 30 اثر در این جشنواره که خوش درخشید در سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۰ اجرا در تئاتر شهر سالن قشقایی روی صحنه برود.

همچنین در این جشنواره از 30 عنوان نمایشنامه دفاع مقدس رونمایی گردید، دو اثر مربوط به استان مرکزی و از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی که مورد حمایت قرار گرفته بود توسط مدیر نمایش سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس چاپ و رونمایی گردید. از آقایان «سینا دلشادی» نویسنده نمایش نامه «ننه مونس» و  «سید محمد محمدی» نویسنده نمایشنامه  «من دیگه از تاریکی نمی ترسم» نیز به عنوان نویسندگان برتر در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار