سردار کارگر مطرح کرد؛

استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از اردوهای راهیان نور/ شهید حسن باقری گنجینه‌ای محتوایی برای نسل امروز + فیلم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بازدید از یادمان شهدای والفجر ۸ گفت: جوانان و نوجوانان استقبال گسترده و پرشوری از اردوهای راهیان نور دارند.
کد خبر: ۶۵۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 09March 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در مناطق عملیاتی راهیان نور و در بازدید از یادمان شهدای والفجر ۸، با تمجید از حضور گسترده مردم در اردوهای راهیان نور به‌ویژه استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان، عملیات والفجر ۸ را از مهمترین و راهبردی‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: رزمندگان اسلام در سال ۱۳۶۴ توانستند در عملیات غرورآفرین والفجر ۸ منطقه فاو را فتح کنند.

سردار کارگر ادامه داد: رزمندگان ما توانستند با فتح منطقه فاو تحول بزرگی را در دوران دفاع مقدس بوجود آورند.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر ۸ گفت: از همه کسانی که در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور تلاش کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم همه ما توفیق داشته باشیم که راه شهیدان را ادامه دهیم.

شهید باقری؛ گنجینه‌ای محتوایی برای نسل امروز انقلاب اسلامی

همچنین سردار کارگر در حاشیه بازدید از یادمان شهید حسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در راهیان نور، شهید باقری را گنجینه‌ای محتوایی برای نسل امروز دانست و تصریح کرد: تفکرات شهید باقری نشان داد که جنگ ما پیوسته با تعقل و تدبیر همراه بوده است.

استقبال گسترده و پرشور جوانان و نوجوانان از اردوهای راهیان نور+ فیلم

سردار کارگر ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور بابت حضور در یادمان‌های دفاع مقدس جنوب افزود: خدا را شاکریم که در همه مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس شاهد امنیت و فضایی آرام برای خانواده‌ها و کاروان‌ها هستیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بستر مناسبی در یادمان‌ها فراهم شده تا زائران در طول سال هم بتوانند به زیارت شهدا بیایند و امیدوارم اندک مشکلات احتمالی هم مرتفع شود تا خادمان و زائران شهدا با رضایت خاطر در این اماکن مقدس حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها