فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی:

سبزپوشان و مرزبانان جان برکف همواره تا آخرین قطره خون خود حافظ این مرز و بوم هستند

سردار «حسین دهکی» در پی شهادت شهید مرزبان ستوان یکم «علیرضا موذن» از مرزبانان مرزبانی خراسان جنوبی پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ - 06March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «حسین دهکی» فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی در پی شهادت شهید مرزبان ستوان یکم «علیرضا موذن» از مرزبانان مرزبانی خراسان جنوبی پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

غایت آرزوی همه رزمندگان شجاع که زندگی خود را وقف خدمت صادقانه و خالصانه و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمودند، آرمیدن در جوار قرب الهی و پوشیدن خلعت شهادت است و شهد نوشین شهادت گوارای روح مقدس شهدای گرانقدر عرصه برقراری نظم و امنیت کشور به ویژه شهید ستوان یکم «علیرضا موذن» باشد.

بی‌شک یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی فرزندان برومند فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه مرزبانی استان، آنانی که با تأسی از آیه شریفه «تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنفُسِکُمْ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ» جان خود را در راه ایجاد نظم، آرامش و مبارزه با معاندین کور در طبق اخلاص گذاشته، در فکر و ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

قاچاقچیان و معاندین نظام که امنیت کشور را نشانه رفته‌اند، بدانند این شرارت‌ها هرگز خللی در عزم راسخ حافظان نظم و امنیت وارد نخواهد ساخت و سبزپوشان و مرزبانان جان برکف همواره تا آخرین قطره خون خود حافظ این مرز و بوم هستند و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانب شهادت شهید ستوان یکم «علیرضا موذن» از دلاورمردان غیور و سلحشور مرزبانی استان هنگ مرزی نهبندان و فرمانده پاسگاه مرزی چاهمگو  که در درگیری با اشرار مسلح شهد شیرین شهادت را نوشید را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهید، و مجموعه مرزبانی استان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات این شهید عزیز و سکینه و آرامش قلبی، صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده داغدارش خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار