در راه فتح قله‌ایم/ نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دستگاه‌های فرهنگی کشور برای راهیان نور سرمایه‌گذاری کنند

لطفی گفت: فرصت‌هایی طلایی مانند راهیان نور و اربعین در کشور داریم که اگر همه دستگاه‌های فرهنگی کشور در آنجا سرمایه‌گذاری کنند، قطعاً بازدهی بهتری خواهند داشت.
کد خبر: ۶۵۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۷ - 07March 2024

.«حسن لطفی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: یکی از ارزش‌های مهم هر کشور ایثارگری‌هایی است که در راه اهداف آن کشور برداشت می‌شود، شهدای گرانقدر ما مصداق این آرمانها هستند.

لطفی خاطرنشان کرد: ایثارگران و شهدا کسانی هستند که به خاطر اعتلای کشور، دین و مردم ایران از تمام هستی خود گذشتند تا ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند و سرافراز بماند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تکید کرد: معتقدم ادامه راه شهدا و پیروی کردن از مرام و منش شهدا باعث میشود که جوانان ما به اعتلای کشور و نظامشان فکر کنند و در این مسیر ایثارگری و رشادت کنند، راهیان نور فرصت بسیار خوبی است تا جوانان و نسل جوان ما با شهدا و رشادت هایشان برای اعتلای کشور آشنا شوند.

وی افزود: معتقدم اکثر دستگاه های فرهنگی که در کشور فعال هستند و بودجه می گیرند، به دلیل پراکندگی فعالیت هایشان بازدهی و خروجی مطلوبی ندارند، ما فرصت هایی طلایی مانند راهیان نور و اربعین داریم که اگر همه دستگاه های فرهنگی کشور در آنجا سرمایه گذاری کنند، قطعاً بازدهی بهتری خواهند داشت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار