استاندار مرکزی:

مرکز «شمیم یاس» نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی در کشور است

مخلص الائمه گفت: مرکز طراحی، تولید و توزیع البسه و پوشاک اسلامی «شمیم یاس» در پاسخ به یک نیاز بسیار اساسی جامعه ارزشی و مذهبی و نیاز اساسی جامعه کشور طراحی شده است.
کد خبر: ۶۵۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 05March 2024

مرکز «شمیم یاس» نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی صبح امروز در آیین افتتاحیه نخستین مرکز طراحی، تولید و توزیع البسه و پوشاک اسلامی «شمیم یاس»، ضمن خیر مقدم به حضور مهمان‌ها که با وجود برودت هوا حضور پیدا کردند، اظهار داشت: مرکز شمیم یاس نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی در پاسخ به یک نیاز بسیار اساسی جامعه ارزشی و مذهبی و نیاز اساسی جامعه کشور طراحی شده است.

وی افزود: مجموعه دستگاه‌های متعددی از جمله سازمان اوقاف کشور و استان مرکزی پایه کار آمدند که انصافاً کار بزرگی را نیز انجام دادند و پا پیش گذاشتند تا این مرکز توسط بخش خصوصی طراحی و افتتاح شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: سایر دستگاه‌ها مانند شهرداری و اوقاف که در ایجاد این مرکز کمکی خوبی با بخش خصوصی داشته‌اند. این نام و نشان تجاری که مشاهده می‌کنید تا مطرح شدن این نام تجاری راهی بلندی را در پیش دارد که نیازمند کمک همه دستگاه‌ها است.

وی در پایان تصریح کرد: این نام تجاری باید به  نیاز جامعه تبدیل شود که در آینده‌ای نزدیک در هر جایی از ایران اسلامی و هر خانواده به هر مغازه‌ای در حوزه حجاب و عفاف مراجعه کرد اولین سوال آنها این باشد که محصولات شمیم یاس را دارید یا نه، که این نیاز اساسی باید تأمین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها