پیام قدردانی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات

حجت‌الاسلام عدیده با صدور پیامی حضور پرشور و حماسی ملت شریف ایران را در انتخابات قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ - 03March 2024

پیام تبریک رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت حضور پر شور مردم در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پیامی ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار، حماسه‌ساز و دلسوز ایران اسلامی به جهت مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حضور پرشور و حماسی ملت شریف ایران را در انتخابات تبریک گفت.

در این پیام آمده است: تبلیغات شیاطین، دشمنان و بدخواهان که هر یک به گونه‌ای می‌توانست مشارکت در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، اما حضور گسترده، آگاهانه، پرشور و شعور شما جلوه‌های زیبا و چشم نوازی را بوجود آورد.

این پیام می‌افزاید: پیروز واقعی انتخابات ۱۱ اسفند، مردم هستند که همچون ایام گذشته در برابر تبلیغات رسانه‌های خود فروخته و وسوسه‌ی کج‌اندیشان و بدخواهان، همچون سروی تنومند قد بر افراشتید. 

در پایان این پیام تصریح شده است: هر چند ناراحتی از سختی و گرفتاری‌های مختلف، طبقات ضعیف را اذیت می‌کند، و از سویی مخالفانی که با انگیزه دلسرد کردن مردم از مدت‌ها پیش آغاز شده بود، به فضل اللهی هیچ یک نتوانست بر اراده و عزم راسخ شما فائق آید و انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دچار مشکل سازد. خداوند سایه رهبر گرانقدرمان را تا ظهور حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مستدام و به همه شما عزت روز افزون و سعادت دنیا و آخرت عنایت فرماید ان‌شاءالله.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار