در جمع خبرنگاران؛

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: انتخابات کرمانشاه در امنیت کامل برگزار شد

سردار «حاجیان» گفت: به فضل الهی و با تلاش، کوشش و مجاهدت کم‌نظیر همکاران پرتلاشم و دیگر دستگاه‌های مسئول، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان در امنیت کامل برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ - 02March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص امنیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات روز گذشته (یازدهم اسفند) تبدیل به یک جشن ملی بزرگ و حماسه ای ماندگار شد و همه عوامل اجرایی این رویداد مهم سربلند از آن بیرون آمدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به فضل الهی و با تلاش، کوشش و مجاهدت کم‌نظیر همکاران پرتلاشم و دیگر دستگاه های مسئول، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان در امنیت کامل برگزار شد.

وی ادامه داد: در این میان، مردم نقش اصلی را داشتند و صحنه‌گردان این حماسه و جشن بزرگ بودند و با حضور پرشور و شعور خود صحنه های زیبایی از اتحاد، همبستگی و ولایتمداری را خلق کردند.

سردار حاجیان افزود: بی‌شک پیروز اصلی انتخابات مردم قهرمان ایران اسلامی بودند که در لبیک به فرمایش رهبر و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای به میدان آمده و در پای صندوق های رای حاضر شدند تا دشمنان قسم‌خورده این مرزو بوم علی‌رغم ماه ها تلاش و برنامه ریزی، باز هم روسیاه و شکست خورده صحنه را ترک کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: به فضل الهی انتخابات روز گذشته در کمال امنیت و آرامش برگزار و همکاران پرتلاش و غیرتمندم با مجاهدت و پشتکاری کم‌نظیر، به خوبی چتر امنیتی خود را بر همه شعب اخذ رای گستردند و در حماسه‌آفرینی مردم شریک شدند.

وی گفت: در این میان، عده ای از افراد هم که قصد تخلف و یا برهم زدن نظم، امنیت و سلامت انتخابات را داشتند به سرعت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند تا حلاوت این جشن و پیروزی بزرگ در کام مردم ولایتمدار و قهرمان کرمانشاه تلخ نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار