حضور حداکثری اقتدار ملی / رییس ستاد انتخابات لرستان:

لرستان استان چهارم در مشارکت انتخاباتی است

یاوری با بیان اینکه «لرستان» استان چهارم در مشارکت انتخاباتی اعلام شده است؛ از گزارش کمبود تعرفه در معمولان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ - 01March 2024

لرستان استان چهارم در مشارکت انتخاباتی استبه گزارش  دفاع‌پرس  از لرستان «احسان یاوری» رییس ستاد انتخابات لرستان شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه ساعت برگزاری انتخابات بر اساس اعلام وزارت کشور تا ساعت ۲۴ تمدید شده است، اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت کشور لرستان چهارمین استان در کشور در بحث مشارکت در انتخابات تا کنون بوده است.

وی با بیان اینکه غالب مشارکت در لرستان مربوط به ساعت قبل و بعد از ظهر بوده است، گفت: خوشبختانه به لحاظ امنیتی و انتظامی تا الان گزارش نگران کننده‌ای در استان دریافت نکرده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه غیر از معمولان در استان گزارش کمبود تعرفه نداشته‌ایم، افزود: در معمولان بین یک تا دو ساعت کمبود تعرفه داشتیم که بلافاصله تهیه و برای اخذ رأی در افراد در صف اختصاص پیدا کرد.

یاوری تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنم که هیچ کسی در استان نبوده که به دلیل کمبود تعرفه از او اخذ رأی نشده باشد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در ادامه سخنان خود خطاب به کاندیداها و طرفداران آنها، گفت: اعلام پیروزی پیش از موعد جرم است و جدا از این امر خودداری کنند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه تا زمان اعلام به فرمانداری‌ها، کار شمارش آرا شروع نخواهد شد، بیان داشت: تا زمان اتمام زمان رأی گیری کار شمارش آرا شروع نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها