حضور حداکثری اقتدار ملی/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

صحنه انتخابات تجلی‌گاه حرکت‌های مردم‌سالاری دینی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پیام این حضور اتحاد، همدلی و حرکت‌های مردم سالاری دینی است که در این روز یک بار دیگر اتحاد خود را به جهانیان نشان دادیم.
کد خبر: ۶۵۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ - 01March 2024

صحنه انتخابات تجلی‌گاه حرکت‌های مردم‌سالاری دینی استبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان،« اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز (جمعه) در جریان مراسم انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی شعبه دبستان ۲۲ بهمن خرم‌آباد و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز حماسه مردم ایران، اظهار  داشت: مردم ما یک بار دیگر در صحنه بودند و شلوغتر از همیشه پای صندوق رأی آمدند.

وی افزود: انتخابات مظهر جمهوری اسلامی است و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مانند همیشه پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و همیشه پشتوانه حرکت‌های آرمان‌خواهانه جمهوری اسلامی بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: پیام این حضور اتحاد، همدلی و حرکت‌های مردم سالارانه دینی است که این روز یک بار دیگر اتحاد خود را به جهانیان نشان دادیم. دشمنان داخلی که از هیچ حرکتی دریغ نکردند ولی مردم ما با فهم‌تر از این حرکت‌های دشمنان هستند.

روانشاد بیان کرد: توطئه‌های دشمنان برای مردم برملا شده و امیدواریم این اتحاد را تا پایان وقت به رخ دشمنان بکشانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تمام رسانه‌ها این رویداد تاریخی را در کل استان پوشش می‌دهند و کمیته اطلاع‌رسانی در استانداری تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار