حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه بروجرد:

حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده وفاداری آنها به نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده وفاداری به نظام و انقلاب است و اثبات می‌کنند که با نظام جمهوری اسلامی بیگانه نیستند.
کد خبر: ۶۵۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ - 01March 2024

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده وفاداری آنها به نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز (جمعه) در مسجد فاطمه زهرا(س) بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام حضور مردم در انتخابات، پیام عشق و علاقمندی آنها به نظام و انقلاب است، نظام جمهوری اسلامی را خود مردم در ایجاد آن نقش داشته‌اند و با حضور گسترده خود در تقویت و گسترش آن هم نقش موثری دارند.

وی گفت: مردم با حضور درپای صندوق‌های رای در واقع آمده اند تا از دست رنج خود حمایت کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به استقبال و حضور پرشور مردم در انتخابات بیان کرد: این حضور و این شور نشان می‌دهد هر چقدر که دشمن علیه جمهوری اسلامی سمپاشی کند مردم از نظام دلسرد نمی‌شوند بلکه نظام را از خود می‌دانند و با آن بیگانه نیستند.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار داشت: مردم برای این نظام شهید، جانباز و اسیر داده اند و در طول سال‌های متمادی تحریم‌ها و مشکلات را تحمل کرده اند و اکنون هم بخاطر چند مشکل از نظام و انقلاب دست برنمی‌دارند بلکه با حضور خود به‌دنبال اقتدار نظام هستند.

وی بیان کرد: دشمن باردیگر با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تودهنی محکمی خورد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات در عین حال تقویت کننده جبهه مقاومت است گفت: این حضور پرشور مردم روحیه دوستان ما در دنیا را شاد می‌کند و باعث خوشحالی آنها هم می‌شود و دشمن را بیشتر از قبل مایوس می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: رای دادن یک عمل صالح است و شرکت در انتخابات به‌عنوان یک عمل صالح در پرونده اعمال کسی که رای می‌دهد ثبت می‌شود و آن کسی هم که دغدغه وطن پرستی و سرافرازی ایران و میهن خود را دارد با رای دادن است که بر قدرت و اقتدار ایران افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار