حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار بروجرد:

ملت ایران همواره جلوتر از مسئولان هستند

مرادی با اشاره به اینکه ملت همواره و در همه زمینه‌ها جلوتر از مسئولان هستند، گفت: رای دادن حقی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به خود مردم واگذار کرد.
کد خبر: ۶۵۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 01March 2024

 ملت ایران همواره جلوتر از مسئولان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان «مسلم مرادی» امروز( جمعه) در مسجد فاطمه زهرا(س) بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدت هفت‌ماه است که مجموعه وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها درگیر فرآیند انتخابات هستند.

وی افزود: ۲۷۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان بروجرد پیش‌بینی‌شده که همه شعب آنلاین هستند و رای‌گیری از ساعت هشت صبح بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای شروع شده و فرایند بسیار خوبی را در سطح شهرستان شاهد هستیم.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه مردم جلوتر از ما مسوولان هستند و این مهم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم ثابت کردند، بیان کرد: توصیه ما به مردم شهرستان این است که از همان ساعات آغازین در شعب اخذ رای حاضر شوند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۲۷۰ شعبه اخذ رای صبح امروز در سطح شهرستان بروجرد آغاز شد، در این دوره از انتخابات در مجموع ۲۷۰ صندوق اخذ رای در شهرستان بروجرد پیش بینی شده که ۲۱۴ صندوق از این تعداد ثابت و ۵۶ مورد سیار است.

72 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان به رقابت می‌پردازند، این حوزه انتخابیه دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها