حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون امنیتی سیاسی استانداری لرستان:

ضریب امنیتی تعرفه‌های انتخاباتی بالا است

یاوری گفت: تعرفه‌ها از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند و پیش بینی ما این است که در تامین تعرفه مشکلی نداشته باشیم.
کد خبر: ۶۵۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 01March 2024

ضریب امنیتی تعرفه‌های انتخاباتی در لرستان بالا استبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «احسان یاوری» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امروز در محل ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فرایند برگزاری  انتخابات راس ساعت ۸ در لرستان شروع شد، اظهار داشت: همکاران ما در شعب اخذ رای از دو ساعت قبل از شروع رأی‌گیری در شعب حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در مناطق دور دست هم عوامل اجرایی، امنیتی و انتظامی از دو روز گذشته در شعب حاضر شدند، افزود: تاکنون در فرایند برگزاری انتخابات مشکل خاصی نداشتیم.

یاوری گفت: فرایند انتخابات از ۷ ماه گذشته تاکنون طبق مولفه‌های مقام معظم رهبری یعنی سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در استان انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: ۳۰ هزار نفر به عنوان  عوامل اجرایی، امنیتی، نظارتی و بازرسی فرایند برگزاری انتخابات را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود شور انتخاباتی اما در زمان تبلیغات هیچ مسئله حاد امنیتی نداشتیم، این موضوع برآمده از درک مردم استان و  تلاش عوامل امنیتی، انتظامی و اجرایی است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم همین امنیت و آرامش را در زمان برگزاری انتخابات هم داشته باشیم، گفت: تعرفه‌ها در دو انتخاب مجلس شورای اسلامی و خبرگان تجمیع شده است.

یاوری ادامه داد: تعرفه‌ها از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند و پیش بینی ما این است که در تامین تعرفه مشکلی نداشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در صورت مشارکت بالای مردم تعرفه مورد نیاز تامین می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها