برپایی میز خدمت مسئولان قضایی کرمانشاه در گلزار شهدا

میز خدمت مشاوره حقوقی و قضایی رئیس کل و معاونین دادگستری استان کرمانشاه امروز در محل گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ - 29February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، میز خدمت مشاوره حقوقی و قضایی رئیس کل و معاونین دادگستری استان کرمانشاه امروز در محل گلزار شهدای باغ فردوس شهر کرمانشاه برگزار شد.

«شهرام کرمی» رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در حاشیه برپایی میز خدمت دستگاه قضایی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه میز خدمت مسئولین قضایی استان هر هفته در یکی از محلات شهر کرمانشاه برپا می شود، اظهار داشت: امروز هم میز خدمت را به محل گلزار شهدای کرمانشاه آورده ایم تا ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا، در خدمت تعدادی از مردم استان باشیم. 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: در برنامه امروز تعدادی از شهروندان به ما مراجعه کرده و مشکلات قضایی خود را مطرح کردند که دستورات لازم برای آنها صادر شد. 

 وی تصریح کرد: در این برنامه، برای پرونده هایی که مشکل آنها قابل حل است در همین جا دستورات مورد نیاز را صادر می کنیم و اگر پرونده ای نیاز به پیگیری دادرسی و قضایی داشته باشد، آن را به شعبه مربوطه ارجاع می دهیم تا اقدامات لازم برای رسیدگی به آن صورت گیرد. 

کرمی در خصوص اهمیت برپایی میزهای خدمت مسئولین قضایی استان عنوان کرد: دسترسی ساده مردم به مسئولین قضایی یکی از رویکردهای مهم قوه قضائیه است که ما نیز در کرمانشاه آن را با حضور در محلات مختلف اجرایی می کنیم. 

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد پرونده های موجود در دستگاه قضایی چنین نشست هایی باعث می شود تا با فراغ بال بیشتری به مشکلات مردم در حوزه حقوقی و قضایی رسیدگی کنیم. 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه یکی از مهمترین برنامه های دستگاه قضایی استان ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی است، اعلام کرد: تلاش داریم تا موضوع صلح و سازش و ریش سفیدی را بین مردم گسترش دهیم و طبق آمارها امسال هم آمار صلح و سازش در پرونده های قضایی استان رشد خوبی پیدا کرده است. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار