مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

همایش حقوق شهروندی قدمی در راستای بازشناسی مسئولیت‌ها در اجرای قوانین است

«شهسواری» گفت: همایش حقوق شهروندی و ایثار قدمی در راستای بازشناسی و بازخوانی مسئولیت ما در حوزه اجرایی قوانین حوزه ایثارگری و اطلاع از شیوه‌های اجرای این قوانین است.
کد خبر: ۶۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 29February 2024

همایش حقوق شهروندی قدمی در راستای بازشناسی مسئولیت‌ها در اجرای قوانین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز در همایش حقوق شهروندی و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان که با حضور جامعه ایثارگری استان، مسئولان و مهمانانی از دیگر استان‌ها در سنندج برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه نگاه به حقوق شهروندی در حوزه ایثارگری بازنگری قوانین ایثارگری است، اظهار داشت: نگاه به حقوق شهروندی از منظر آسیب‌شناسی و چالش‌های پیش‌رو اجرای این قوانین است.

وی افزود: اجرا شدن قوانین حوزه ایثارگری و موانع پیش‌روی آن از موضوعاتی است که باید بنیاد شهید به آن توجه کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان ادامه داد: در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران کارگروه ویژه بازنگری در برنامه ششم برای بهبود وضع قوانین در حوزه جامعه ایثارگری در برنامه هفتم را تشکیل داده است.

وی تبیین و اطلاع‌رسانی قوانین جامعه ایثارگری و پیدا کردن شیوه یا موانع اجرای این قوانین در راستای رضایتمندی جامعه هدف را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

شهسواری یادآور شد: این همایش‌ها قدمی در راستای بازشناسی و بازخوانی مسئولیت ما در حوزه اجرایی قوانین حوزه ایثارگری و اطلاع از شیوه‌های اجرای این قوانین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها