مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر خبر داد؛

تربیت صد‌ها هزار نخبه و دانش‌آموخته در طرح «شاهد»

«فقیه» گفت: دستگاه‌های عضو طرح شاهد تاکنون مجموعا ۶ میلیون نفر سال تحصیلی به عزیزان شاهد و ایثارگر خدمات آموزشی ارائه کرده‌اند که ثمره آن تربیت صد‌ها هزار نخبه و دانش‌آموخته شاهد و ایثارگر در سراسر کشور است.
کد خبر: ۶۶۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 29April 2024

تربیت صد‌ها هزار نخبه و دانش‌آموخته در طرح «شاهد»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدعلی فقیه» مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه و دبیر ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: طرح «شاهد» در پی صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ششم فروردین سال ۱۳۶۵ مبنی بر لزوم رسیدگی مضاعف به امور آموزشی و فرهنگی فرزندان معزز شاهد و ایثارگر از کودکستان تا دانشگاه تأسیس و اساسنامه آن در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تصویب و توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

«فقیه» ادامه داد: دستگاه‌های عضو طرح شاهد تاکنون مجموعا ۶ میلیون نفر سال تحصیلی به عزیزان شاهد و ایثارگر خدمات آموزشی ارائه کرده‌اند که ثمره آن تربیت صد‌ها هزار نخبه و دانش‌آموخته شاهد و ایثارگر در سراسر کشور است.

مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر افزود: بعد از حدود چهار دهه تلاش ملی در قالب طرح شاهد و ایثارگر، امروز لازم است بر اساس نیاز‌های روز نسبت این طرح با بیانیه گام دوم انقلاب را مشخص کنیم که در این رابطه اداره‌کل دبیرخانه شورایعالی برنامه تدوین سند راهبردی با رویکرد تحولی را در دستور کار سال‌جاری خود قرار داده است.

«فقیه» مشارکت فعال مدیران کل و مشاوران ایثارگران دستگاه‌ها را در تدوین سند تحولی طرح شاهد خواستار شد و خاطرنشان کرد: طراحی مدل ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو و تدوین آیین‌نامه اجرایی آن نهایی شده و در آینده نزدیک ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار