دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنر‌های تجسمی منطقه یک ایثار در سنندج آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنر‌های تجسمی منطقه یک ایثار به میزبانی کردستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مدیران و هنرمندان در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۶۵۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ - 19February 2024

دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنر‌های تجسمی منطقه یک ایثار در سنندج آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنر‌های تجسمی منطقه یک ایثار به میزبانی کردستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مدیران و هنرمندان در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج کار خود را آغاز کرد.

«عبدالله رشیدی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه از کردستان به عنوان سرزمین فرهنگ و هنر یاد کرد و گفت: هنرمندان توانمند این خطه در راه پیشبرد اهداف نظام مثمرثمر هستند و آثار آن‌ها در حوزه ایثار و شهادت مثال‌زدنی است.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: کردستان به عنوان یکی از قطب‌های حوزه ایثار و شهادت امروز در این نمایشگاه میزبان استان‌های اردبیل، گیلان، زنجان و آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است.

وی افزود: ۷۲۲ هنرمند از استان‌های یاد شده در این نمایشگاه آثار خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

شهسواری ادامه داد: ۳ هزار و ۴۵۰ اثر در ۲ بخش بزرگسال و دانش‌آموز در رشته‌های کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، عکاسی، نقاشی و خوشنویسی توسط این افراد ارائه شده که از این تعداد یاد شده ۱۲۰ اثر حائز ارزش نمایش شناخته شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود، یادآور شد: در پایان این نمایشگاه از ۱۸ اثر برگزیده تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها