حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار چگنی:

«اعتماد مردم»؛ بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور/ ۶۵ شعبه رای در شهرستان چگنی وجود دارد

بازگیر با بیان اینکه بزرگترین سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم است، گفت: ۶۵ شعبه رای در شهرستان چگنی وجود دارد.
کد خبر: ۶۵۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ - 26February 2024

بزرگترین سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم است/ ۶۵ شعبه رای در شهرستان چگنی وجود داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در لرستان، «افشین بازگیر» فرماندار چگنی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی مقدمات برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان چگنی آماده شده است.

وی با بیان اینکه اصل بیطرفی را در هیات اجرایی این شهرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم، بزرگترین سرمایه اجتماعی را اعتماد مردم دانست و افزود: نباید با ایجاد هرگونه شائبه این سرمایه را از بین ببریم.

بازگیر با اشاره به نیروها و عوامل برگزاری انتخابات، یادآور شد: یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در انتخابات چگنی هستند و آموزش‌های لازم به آنها ارائه شده است.

وی با بیان اینکه همدلی و هم افزایی بین هیات نظارت و اجرایی شهرستان وجود دارد و امیدواریم انتخابات پرشوری را در چگنی برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: ۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان چگنی وجود دارد که هفت شعبه ثابت و مابقی سیار است.

این مسئول تصریح کرد: ۲۰۵ روستا در شهرستان آماده برگزاری انتخابات هستند، بیش از ۳۲ هزار نفر واجد شرایط رای گیری در چگنی وجود دارد.

فرماندار چگنی در خاتمه گفت: تلاش کرده‌ایم آنتن دهی را در شهرستان همه گیر و نقاط کور را بطور تقریبی به صفر برسانیم. به جز دو روستای شاهیوند هیچ نقطه کوری در شهرستان نداریم، البته در این دو روستا هم دکل و تجهیزات نصب شده است.

وی بیان کرد: اگر امروز برق ۳ فاز به این دو روستا هم برسد انتخابات در شهرستان چگنی ۱۰۰ درصد به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چگنی نیز در این جلسه گفت: ۳۰۰ نیرو اقدامات نظارتی را در روز برگزاری انتخابات شهرستان برعهده دارند.

وی با بیان اینکه اصل صداقت و امانت در دستور کار قرار دارد و برای انتخابات سالم تلاش خواهیم کرد، ادامه داد: نیروهای نظارت به صورت کامل در خدمت انتخابات هستند و با کوچکترین تخلف از سوی هرگونه نیرو برخورد جدی می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: از بهار امسال کلاس‌های آموزشی و چندین همایش بصیرتی برای نیروهای شورای نگهبان برگزار کرده‌ایم.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون هیچگونه تخلف جانبدارانه در شهرستان چگنی گزارش نشده است، افزود: امسال برای نخستین بار تجمیع و شمارش به صورت آنلاین برگزار می‌شود و نیروهای اجرایی آموزش لازم را کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن زیر سوال بردن انتخابات بوده چراکه حضور مردم موجب سربلندی نظام اسلامی می‌شود، گفت: ۶۵ ناظر مسئول،۲۰ سرناظر، ۱۵ نیرو و ۲۰۰ ناظر کار نظارت بر اجرای انتخابات را در شهرستان چگنی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها