حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان: انتخابات میدان آزمایش بزرگ الهی برای ملت ایران است

سرهنگ «مهدوی‌فرد» گفت: انتخابات میدان آزمایش بزرگ الهی برای ملت ایران است و مردم سرافراز و بابصیرت ما همواره در همه میدان‌های مجاهدت از جمله انتخابات حضور افتخارآمیز و تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند.
کد خبر: ۶۵۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 27February 2024

اگر حضور مقتدارانه امت پای آرمان‌ها و ولایت نبود، دشمن، انقلاب اسلامی را ساقط کرده بود/انتخابات میدان آزمایش بزرگ الهی برای ملت ایران است

سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در رابطه با اهمیت حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار داشت: انقلاب و نظام اسلامی با فداکاری و خون فرزندان این سرزمین به ثمر نشست و فراگیر شد.
 
وی افزود: در طول ۴۵ سال حیات انقلاب اسلامی صدها میدان مهم و نفس‌گیر وجود داشته که اگر حضور مقتدارانه امت پای آرمان‌ها و ولایت نبود، دشمن، انقلاب اسلامی را ساقط کرده بود.
 
سرهنگ پاسدار مهدوی ابراز داشت: انتخابات میدان آزمایش بزرگ الهی برای ملت ایران است و مردم اسرافراز و با بصیرت ما همواره در همه میدان‌های مجاهدت از جمله انتخابات‌ حضور افتخارآمیز و تعیین کننده‌ای داشته اند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان متذکر شد: با بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس، اساتید، هنرمندان و نویسندگان و همه کسانی که به نوعی با این مجموعه همکاری می‌کنند به‌عنوان مبین و مشوق حضور پر شور در انتخابات در میان توده مردم به جهاد تبیین بپردازند.
 
وی با بیان اینکه مسیر شوق‌انگیزی که شهیدان پیش روی ما قرار داده‌اند را با قدرت ادامه می‌دهیم و انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) پیوند خواهیم زد و با دستان باکفایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) تحویل داده خواهد.
 
مهدوی تأکید کرد: به کوری چشم دشمنان، مردم پرشورتر از گذشته پای صندوق‌ها حضور پیدا می‌کنند و با انتخاب افراد اصلح توطئه دشمنان را در جنگ ترکیبی که علیه ایران اسلامی آغاز کردند، خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار