در راه فتح قله‌ایم/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: راهیان نور موثر‌ترین طرح فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است

عین‌اللهی با اشاره تاثیر راهیان نور در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان گفت: راهیان نور موثرترین طرح فرهنگی پس از انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۶۵۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۷ - 26February 2024

وزید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: راهیان نور موثر‌ترین طرح فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی استبهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه تمام‌نشدنی است، اظهار داشت: امروز وظیفه داریم از این گنجینه به خوبی استفاده کنیم و دستاوردهای این گنجینه عظیم را به نسل جوان منتقل کنیم.

عین‌اللهی با اشاره به اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور یک فناوری و اقدام فرهنگی موثر و بی‌بدیل در جهت انتقال دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس است. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ارائه خدمات درمانی به کاروان‌های راهیان نور افزود: ما پیشگام در ارائه خدمات به کاروان‌های راهیان نور هستیم و کلیه دانشجویان و اساتید بسیج شدند تا در صورت نیاز به زائرین یادمان‌های دفاع مقدس خدمات ارائه دهند. 

وی درباره تاثیر راهیان نور در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان خاطرنشان کرد: راهیان نور موثرترین طرح فرهنگی پس از انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/ 241 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار