در راه فتح قله‌ایم/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

فرمانده دانشگاه جامع امام‌حسین (ع): راهیان نور از ارکان جهاد تبیین و عاملی مؤثر در برگزاری پرشورتر انتخابات است

سردار حسنی آهنگر با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: پرداختن به جهاد تبیین در قالب اردوهای راهیان نور، می‌تواند زمینه‌ساز آشنایی نسل جوان با دستاوردهای کشور باشد و موجبات برگزاری پرشورتر انتخابات را فراهم سازد.
کد خبر: ۶۵۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷ - 26February 2024

فرمانده دانشگاه جامع امام‌حسین (ع): تلفیق راهیان نور با انتخابات می‌تواند مهر دیگری بر سند مردم سالاری دینی ایران بزندسردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام‌ حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به همزمانی انتخابات یازدهم اسفند با ایام راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور اتصال آحاد مختلف مردم عزیز کشورمان به‌ویژه دانشجویان و دانش آموزان با شهداست.

سردار حسنی آهنگر ادامه داد: به عبارت دیگر اهمیت و کارکرد این موضوع به حدی است که فرمانده معظم کل قوا راهیان نور را فناوری نرم معرفی کردند؛ حال با توجه به اهمیت این فناوری مهم باید برای افزایش کارآمدی جهاد تبیین به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده دانشگاه جامع امام‌ حسین(ع) در تبیین اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: دستاورد‌هایی که به واسطه خون شهدا در ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی به دست آمده است، می‌بایست به انحای مختلف برای مردم تبیین شود؛ زیرا پیشرفت‌هایی که در حوزه‌هایی مانند علم و فناوری، پزشکی، هسته‌ای و دفاعی برای کشور حاصل شده، ارمغان مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی و سال‌های پس از آن است.

وی افزود: بنابر این چنانچه جهاد تبیین به خوبی صورت گیرد و در جامعه فراگیر باشد، نقش مؤثری در شرکت «رای اولی‌ها» و سایرین در انتخابات یازدهم اسفند امسال خواهد داشت؛ چون وقتی رای اولی‌ها پای صندوق‌های رای حضور یابند، خانواده‌ها هم همراه آن‌ها در انتخابات حضور پیدا می‌کنند و بدین ترتیب می‌توان شاهد حماسه‌ای مشابه آنچه که مردم در ۲۲ بهمن امسال خلق کردند، بود؛ لذا چنانچه این موضوع تحقق یابد، مهر محکم دیگری بر سند مردم‌سالاری دینی انقلاب اسلامی ایران زده خواهد شد.

سردار حسنی آهنگر اضافه کرد: البته این به برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران امر راهیان نور هم بستگی دارد و اینکه تا قبل از انتخابات تا چه حد می‌توانند از فناوری نرم راهیان‌ نور استفاده کنند تا نقشه عملیات روانی دشمنان که بر روی ذهن و باور جوانان و نوجوانان کشورمان کار می‌کنند، خنثی شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها