مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه افسری امام علی (ع)

پانزدهمین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه افسری امام علی (ع) با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ - 25February 2024

مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه افسری امام علی (ع)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش روز یکشنبه در حاشیه برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه افسری امام علی (ع) اظهار داشت: ما که امت رسول الله هستیم باید تسهیلاتی فراهم کنیم که فرزندان ما آسان‌تر بتوانند امرالهی را لبیک گو باشند بنابراین نیروی زمینی به عنوان نیرویی محوری برای لبیک به امر مبارک ولایت کمک به امر ازدواج و هم تحقق سنت مبارک رسوال الله و هم توجه به تهدید جمعیت را در دستور کار خود قرار داده است.

امیر حیدری افزود: نیروی زمینی برای تحقق امر ازدواج مورد تاکید رهبری، در طرح لبیک امام خامنه‌ای ۲۱ که کمک به ازدواج آسان دانشجویان، درجه داران و افسران مجرد نیروی زمینی و فرزندان خانواده‌های آن‌ها است را در دستور کار دارد البته این طرح فقط مختص خود فرد نظامی نیست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز توانسته ایم طرح ۲۱ را مقدم بر همه طرح‌ها بودجه و اعتبار آن را تامین کنیم و از زمان فرماندهی بنده برای چهارمین بار است که ازدواج دانشجویی دانشکاه افسری برگزار می‌شود که هم از طرف دانشگاه و هم از طرف معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی از زوج‌ها حمایت شده اند.

این مقام ارشد نظامی گفت: ما در نیروی زمینی ۳۱ طرح لبیک به عنوان فروع فرماندهی اعلام کرده ایم که به آن اعتقاد داریم. اصول را هم ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری تعریف کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از این ۳۱ طرح، طرح لبیک ۲۱ است که در آن جامعه هدف کسانی هستند که قصد ازدواج دارند؛ و جامعه هدف را با جان و دل پشتیبانی کردیم و پیش از این به هر زوج ۳ قلم کالای اساسی اعطا می‌کردیم، اما با توجه به تفاوت سلیقه‌ها آن را تبدیل به پول کردیم و امسال به مناطق کم برخوردار ۲۰ میلیون تومان و به سایر مناطق ۱۵ میلیون بلاعوض در امر ازدواج کمک کردیم و می‌کنیم، همچنین ۵۰ میلیون وام بدون بهره به آن‌ها تقدیم می‌کنیم و در کنار آن تالار‌ها و مکان‌هایی که مربوط به نیروی زمینی است اگر مراسم و جشن برگزار کنند رایگان در خدمت آن‌ها است.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که بتوانیم تسهیلاتی فراهم کنیم که ازدواج آسان و در عین حال مبارکی داشته باشند.
در ادامه سرهنگ حبیبی دبیر اجرای طرح‌های لبیک امام خامنه‌ای دانشگاه افسری و مدیر نیروی انسانی این دانشگاه گفت: امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی عج پانزدهمین مراسم ازدوج دانشجویی دانشگاه افسری امام علی (ع) را با ۵۴ زوج برگزار کردیم.

امیر حیدری با بیان اینکه دانشگاه افسری امام علی (ع) و فرمانده نیروی زمینی ارتش در این زمینه ازدواج آسان همیشه پیش قدم هستند گفت: فرمانده نیروی زمینی به هر زوج مبلغ ۳۰ میلیون هدیه تقدیم کرد و در خرید جهیزیه هم کمک می‌کنند که زندگی را شروع کنند. همچنین اسکان آن‌ها در خانه‌های سازمانی پیش بینی شده و در کوتاه مدت برنامه تامین مسکن شخصی محیا شده است که نیروی زمینی با مشارکت مسکن ملی کشور و همکاری دولت برنامه‌ای جهت تامین مسکن کارکنان خود را دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار