حضور حداکثری اقتدار ملی/ امام جمعه بروجرد:

ایمان و تقوا، شجاعت و صداقت از مولفه‌های اصلی یک نماینده است

 حجت‌الاسلام حسینی گفت: ایمان و تقوا، شجاعت و صداقت از مولفه‌های اصلی یک نماینده است، باید نگاه کنیم افرادی که کاندیدا شدند کدام یک از مولفه‌های رهبری را دارند.
کد خبر: ۶۵۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ - 24February 2024

ایمان و تقوا، شجاعت و صداقت از مولفه‌های اصلی یک نماینده است

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز (شنبه) در جمع دست اندرکاران انتخابات شهرستان بروجرد  که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار داشت: کاندیدایی که شام و ناهار می‌دهد، در اصل به مردم رشوه برای گرفتن رای آنان می‌دهد و لایق رای دادن نیست.

وی  افزود: در انتخابات  باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کرد، ایمان و تقوا، شجاعت و صداقت از مولفه‌های اصلی یک نماینده است، باید نگاه کنیم افرادی که کاندیدا شدند کدام یک از مولفه‌های رهبری را دارند.

امام جمعه بروجرد گفت: وظیفه اصلی نماینده قانونگذاری است نماینده نباید کارهای دولت را برای خودش ثبت کند، اگر کمکی هم برای پیشرفت کارها انجام داده برای رضای خدا باشد.

حسینی افزود: نماینده نباید قول و قرار خارج از قانون بدهد نماینده باید حامی قانون باشد، ولی‌فقیه و مرجع تقلید امر فرموده که نمایندگان از دخالت در عزل و نصب‌ها خودداری کنند.

وی اظهار داست: شور و حال انتخاباتی در کشور بالاست و امیدواریم که با انتخاب افراد اصلح، مجلسی قوی را رقم بزنیم و دشمنان ناامید و مایوس‌ شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب جهانی امام زمان(عج) است، وظیفه داریم تا با ترک گناه دل امام زمان(عج) را شاد و ظهورش را نزدیکتر کنیم، امام زمان(عج) برای ظهور ۳۱۳ نفر مانند امام خمینی(ره) نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار