پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)

سرهنگ پاسدار «رشیدی» به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد پر برکت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و  روز سربازان گمنام امام زمان (عج) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 24February 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان(عج)به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد پر برکت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و  روز سربازان گمنام امام زمان (عج) پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

نیمه ماه شعبان، سالروز میلاد منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم، از بزرگترین اعیاد شیعیان است که بر تارک تقویم می‌درخشد.

نام‌گذاری روز میلاد مسعود حضرت مهدی موعود (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه کلیدی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

در طی بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی دشمنان این نظام مقدس از هیچ کوششی برای  تضعیف و از بین بردن آن دریغ نکردند، به ویژه در اغتشاشات سال 1401 که با تمام توان و ظرفیت رسانه ای و فضای مجازی خود به میدان آمدند تا به اهداف شوم خود دست یابند ولی غافل از اینکه در این کشور سربازان غیور امام زمان(عج) برای حفاظت از هموطنان خود تا پای جان در میدان مبارزه حق علیه باطل هستند و خواب خوش را از دیدگان هر کس بخواهد تیری به سمت این نظام اسلامی پرتاب کند می‌زدایند.

بی‌شک، امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی ایران اسلامی، حاصل خون شهدا، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، بصیر و هوشیار نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) است که این توفیقات عظیم با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،  زمینه ساز امنیت برای رشد و توسعه انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان بوده و سبب شده است افتخار سرباز گمنام امام زمان (عج) بودن نصیبشان شود.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت باسعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت بقیه الله(ارواحنا له الفداء) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، از  تلاش‌های ارزنده و مجاهدت‌های صادقانه و شبانه روزی این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکرمی‌نمایم. امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها