پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز جوان

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به مناسبت سالروز تولد حضرت علی اکبر(س) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ - 21February 2024

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز جوان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس   از خرم آباد، سرهنگ پاسدار«محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان  پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

نامگذاری سالروز میلاد پر برکت حضرت علی  اکبر(ع) به روز جوان فرصت مغتنمی است برای بیان ویژگی‌های حضرت علی اکبر به عنوان یک الگوی برتر برای جوانان.

حضرت علی اکبر(ع) آئینه تمام نمای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) می‌باشد؛ نمونه بارزی از تقوا، بصیرت، ولایتمداری، شجاعت، رشادت و دلاورمردی است که حماسه آفرینی او در حماسه عاشورا برگ زرینی  به این واقعه سترگ افزود.

حضرت علی اکبر(علیه السلام) با آن که امام نبود و ظرفیت وجودی‌اش به اندازه امام حسین علیه السلام نمی‌رسید، اما دارای فضایل اخلاقی بود که او را به الگویی دوست داشتنی در میان جوانان مبدل ساخته است و جوانان با پیروی از فضایل اخلاقی ایشان می‌توانند راه سعادت و رستگاری را بپیمایند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تولد حضرت علی اکبر علیه السلام  روز جوان را به  همه جوانان عزیز ایران اسلامی  تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان پیشرفت روز افزون  این نظام اسلامی را به دست جوانان فرهیخته، بصیر و مومن این مرز و بوم  خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار