در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

سردار طلایی‌نیک: امروز ملت‌ها عطش استفاده از الگو و ارزش‌های دفاع مقدس را دارند

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: امروز ملت‌ها و کشور‌های منطقه و جهان عطش استفاده از الگوی دفاع مردمی ایران و ارزش‌های دفاع مقدس را دارند و این نقشی است که خبرگزاری دفاع مقدس می‌تواند بیش از گذشته ایفا کند.
کد خبر: ۶۵۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 21February 2024

سخنگوی وزارت دفاع:  امروز ملت‌ها و کشور‌های منطقه و جهان عطش استفاده از الگوی دفاع مردمی ایران و ارزش‌های دفاع مقدس را دارندسردار سرتیپ پاسدار «رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی، اهتمام به صیانت از ارزش‌ها و میراث دفاع مقدس است، اظهار داشت: ملت ایران در دفاع مقدس از امنیت ملی، تمامیت‌ ارضی و استقلال خود دفاع کردند.

سردار طلایی‌نیک گفت: در دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و شهدا تحولی تاریخی رقم زدند و در حفظ سرزمین و دفاع از ملت ایران، سنگ تمام گذاشتند.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، یکی از دستاورد‌های بنیادین دفاع مقدس را شکل‌گیری فرهنگ دفاعی، جهاد، شهادت و تجارب دفاع مردمی دانست و تصریح کرد: در دفاع مقدس با وجود اینکه از لحاظ تجهیزات، تسلیحات و امکانات و پشتیبانی در یک نبرد نابرابر با دشمن قرار داشتیم و ده‌ها کشور از بعثی‌ها حمایت می‌کردند، اما نبوغ، ابتکارات، خلاقیت‌ها توام با فرهنگ فداکاری و دفاع مردمی در ارتش، سپاه و بسیج شکل گرفت و منجر به پیروزی شد که این دستاورد و واقعه مهم باید صیانت شود.

سردار طلایی‌نیک خبرگزاری دفاع مقدس را یک خبرگزاری تخصصی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت دانست و گفت: امروز می‌بینیم الگوی دفاع مقدس با اهتمام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، نهادینه شده است؛ لذا صیانت از این فرهنگ، صیانت از قدرت بزرگ ملی و تاریخی است.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه، باید از ظرفیت همه رسانه‌ها با محوریت خبرگزاری دفاع مقدس به ویژه در خارج کشور استفاده شود، بیان داشت: امروز ملت‌ها و کشور‌های منطقه و جهان عطش استفاده از الگوی دفاع مردمی ایران و ارزش‌های دفاع مقدس را دارند و این نقشی است که خبرگزاری دفاع مقدس می‌تواند بیش از گذشته ایفا کند.

سردار طلایی نیک در پایان از تلاش خبرگزاری دفاع مقدس در جهت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت تشکر کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار