رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

رسانه‌ها محور اصلی ارتقاء آگاهی‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است

«شعبانی» گفت: رسانه‌ها را محور اصلی ارتقاء آگاهی‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است و باتوجه به اینکه امروزه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ - 20February 2024

رسانه ها محور اصلی ارتقاء آگاهی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه و رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز در نشست صمیمی با فعالان فضای مجازی استان، رسانه ها را محور اصلی ارتقاء آگاهی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه دانست و اظهار داشت: باتوجه به اینکه امروزه رسانه ها نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می کنند، اگر بخواهیم در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... کاری انجام دهیم، باید همراهی آنها را داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: یکی از نیازی های فعلی در جامعه ما افزایش و ارتقاء سطح آگاهی سیاسی مردم است که راه رسیدن به این هدف کمک گرفتن و استفاده از رسانه ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رسانه های کرمانشاه در آستانه انتخابات می توانند روی ارتقاء سطح آگاهی سیاسی مردم و حضورشان در پای صندوق های رای تاثیرگذار باشند، گفت: به دنبال اعمال هیچ سیاستی بر رسانه ها نیستیم و تنها از رسانه ها در خواست می کنیم با روش های هنرمندانه و تولید محتوا، در این زمینه نقش داشته باشند.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات ضعیف به معنای کشور ضعیف است و هرچقدر ضعیف‌تر باشیم، فشارها و هجمه‌های دشمنان هم علیه ما بیشتر می‌شود.

شعبانی تاکید کرد: باید این آگاهی رسانی در جامعه ایجاد شود که اگر می خواهیم مشکلاتمان در حوزه های مختلف حل شود، باید یک کشور قوی داشته باشیم و یکی از ابزارهای مهم برای قوت کشور، شرکت بالا در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: باید این آگاهی سیاسی را در بین مردم بالا ببریم که اگر در انتخابات شرکت کنند، قبل از اینکه نام فرد خاصی از صندوق آراء بیرون بیاید، به ایران قوی رای داده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برخی تخلفات انتخاباتی مانند خرید و فروش آراء هم گفت: برای اینکه این تخلف را کاهش دهیم، باید یک فرهنگ سازی در خصوص آن در جامعه صورت بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات انتخاباتی یک هیات استانی نظارت بر تبلیغات انتخابات با حضور نمایندگانی از دستگاه های مختلف شکل گرفته، عنوان کرد: تاکنون در بحث انتخابات تعدادی از مدیران را به دلیل تخلفات انتخاباتی به دادسرا معرفی کرده ایم و به تعدادی از کاندیداها که تبلیغات زودهنگام داشته اند هم تذکر داده ایم.

شعبانی در پایان اعلام کرد: ما در استانداری کرمانشاه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنیم و علیه هیچ کاندیدایی هم موضع گیری نخواهیم داشت.

همراهی هم زمینه ساز حضور حداکثری مردم در این رخداد بزرگ سیاسی باشیم

«عبدالله الماسی» رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست، با اشاره به تاثیر رسانه ها و فضای مجازی در دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، اظهار کرد: در این راستا پویشی در کرمانشاه تحت عنوان «برای ایران، برای کرمانشاه» را با همکاری روابط عمومی دستگاه ها و فعالان فضای مجازی استان تعریف کرده ایم.

وی افزود: از همه فعالان فضای مجازی استان می خواهیم که تولیدات خود در حوزه انتخابات را با هشتگ «برای ایران، برای کرمانشاه» منتشر کنند تا با همراهی هم زمینه ساز حضور حداکثری مردم در این رخداد بزرگ سیاسی باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار