فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

برگزاری انتخابات و داشتن حق انتخاب مصداق بارز مردم سالاری است

امیر«طاهری» گفت: برگزاری انتخابات و داشتن حق انتخاب مصداق بارز مردم سالاری است و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از اراده و ایستادگی آنها در مقابل تهدیدات استکبار جهانی است.
کد خبر: ۶۵۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ - 19February 2024

برگزاری انتخابات و داشتن حق انتخاب مصداق بارز مردم سالاری استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا شامگاه (یکشنبه)در جمع فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های منطقه غرب، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات سبب تقویت و تأیید نظام، افزایش قدرت بازدارندگی و توان دفاعی و برقراری نظم و امنیت در کشور است.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: شرکت در انتخابات موجب افزایش قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشور می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی یگان‌های نزاجا برای برگزاری انتخابات بی‌نقص و حماسی، افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از حمایت مردمی از نظام، پشتوانه مشروعیت و مایه تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیر طاهری با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات و داشتن حق انتخاب مصداق بارز مردم سالاری است، خاطر نشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از اراده و ایستادگی آنها در مقابل تهدیدات استکبار جهانی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا  خاطر نشان کرد: یگان‌های این قرارگاه در کنار اقشار مختلف مردم آماده حضوری پر شکوه در روز انتخابات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار