رییس انجمن فعالان رسانه‌ای لرستان:

یادواره شهدای رسانه لرستان برگزار می‌شود

«مقدم» از برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان در خرم آباد خبر داد و  گفت:طی روز‌های آینده کمیته‌های مورد نیاز این یادواره تشکیل و در روز شهید از پوستر آن رونمایی می‌شود
کد خبر: ۶۵۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ - 18February 2024

یادواره شهدای رسانه لرستان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس  از لرستان، «محدثه مقدم» رییس انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای لرستان با اشاره به ضرورت پاسداشت مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه یادواره شهدای رسانه لرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: برگزاری این یادواره از مهمترین مصوبات هیات مدیره انجمن است که در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی تصویب  شد.

 وی افزود: بمنظور هماهنگی جهت برگزاری این یادواره نشست مشترکی با حضور مدیران کل بنیاد شهید استان فرهنک و ارشاد و اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن برگزار و راهکارهای برگزاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

 مقدم عنوان کرد : طی روزهای آینده کمیته های مورد نیاز این یادواره تشکیل و در روز شهید از پوستر آن رونمایی خواهد شد.

 رییس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با بیان اینکه این یادواره در اوایل سال آینده برگزار میشود، اظهار داشت : تلاش میشود از حداکثر توان رسانه ای استان در خصوص برگزاری کیفی یادواره استفاده شود .

 محدثه مقدم  تاکید کرد : از برنامه های جانبی این یادواره تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران رسانه ای خواهد بود که در حال جمع آوری اطلاعات پیرامون تعداد آنان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم.

 وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیات مدیره و مدیران کل بنیاد شهید و فرهنگ و ارشاد لرستان اظهار امیدواری کرد: با تلاش و ظرفیت رسانه ای استان یادواره ای در خور شأن شهدای رسانه استان برگزار  شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار