حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در سخنانی؛

استاندار خراسان رضوی: «انتخابات» بزنگاه مبارزه با دشمن در عرصه سیاسی است

نظری گفت: انتخابات بزنگاه مبارزه با دشمن در حوزه سیاسی است که امنیت زیرساخت اصلی پیروزی در این مبارزه است و سلامت انتخابات با امنیت و اعتماد مردمی حاصل می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ - 17February 2024

استاندار خراسان رضوی: «انتخابات» بزنگاه مبارزه با دشمن در حوزه سیاسی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تبیینی «قله اقتدار» که همزمان با اعیاد شعبانیه و آیین نکوداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: حفظ امنیت و جلوگیری از التهاب در فضای امنیتی بسیار سخت و نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش مستمر دارد.

وی افزود: خراسان رضوی با ویژگی‌های شاخص از جمله وجود مضجع نورانی امام رضا (ع) در این استان، در معرض تهدیدات شدید امنیتی است و تمرکز بر این استان از سوی دشمنان برای ناامن کردن زیاد است و نباید غافل شویم چراکه با حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی اولین توقع، وجود امنیت و آرامش زائران است.

این مقام مسئول ادامه داد: خراسان رضوی در حال توسعه است و در این مسیر همبستگی و اتحاد تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: قرار است انتخابات در یک شرایط ویژه برگزار شود چراکه انتخابات بزنگاه مبارزه با دشمن در حوزه سیاسی است که امنیت زیرساخت اصلی موفقیت در برابر هجمه دشمنان است و سلامت انتخابات با امنیت و اعتماد مردمی حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار