مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

اقتدار، عظمت و قدرت امروز کشور مرهون غیرت و ایثار جانبازان است

رستمیان در مراسم جشن بزرگ روز جانباز، هدف از برگزاری این مراسم را تکریم و احترام جانبازان و یادآوری رشادت‌های آن‌ها دانست و گفت: اقتدار، عظمت و قدرت امروز کشور مرهون غیرت و از خود گذشتگی جانبازان است.
کد خبر: ۶۵۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 17February 2024

اقتدار، عظمت و قدرت امروز کشور مرهون غیرت و ایثار جانبازان استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم جشن روز جانباز که چهارشنبه‌شب ۲۵ بهمن ماه همزمان با سالروز میلاد با سعادت قمر منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) با حضور جانبازان البرزی و خانواده‌های این عزیزان و مسئولین استانی در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ار داشت: در دوران سختی که نظام جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و مملکت نیاز به حمایت داشت جانبازان و رزمندگان درصدد دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و این سرزمین برآمدند که عده‌ای از آن‌ها به شهادت رسیدند و برخی دیگر با بدن‌های مجروح و رنجور بازگشتند و همچنان از امامین انقلاب دفاع می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز هدف از برگزاری این مراسم را تکریم و احترام جانبازان و یادآوری رشادت‌های آن‌ها دانست و بیان کرد: اقتدار، عظمت و قدرت امروز کشور مرهون غیرت و از خود گذشتگی جانبازان است؛ آن‌ها برای دفاع از این مرز و بوم در دورترین نقاط کشور در برابر هجمه دشمن ایستادگی کردند و امروز در حال تحمل رنج و جراحت‌های جانبازی هستند.

رستمیان جانبازان را سرمایه‌های اجتماعی این کشور عنوان و اضافه کرد: برای ما مایه افتخار است که در چنین جامعه‌ای با وجود چنین دلاورمردانی زندگی می‌کنیم. بر همگان اعم از خرد و بزرگ و کلان واجب است که به مقام، ارزش و جایگاه جانبازان احترام بگذارند و هر کس در هر جایگاهی که هست باید آن‌ها را تکریم کند که قطعاً تاکنون نیز به همین صورت بوده است.

وی اظهار کرد: همسران جانبازان نیز به صورت گمنام در کنار آن‌ها تمام سختی‌ها را تحمل و به آنان خدمت می‌کنند که قطعاً با حضرت زینب (س) معامله کرده‌اند و فرزندان جانبازان نیز با عشق و علاقه سختی‌های پدرانشان را تحمل و به آن‌ها خدمت می‌کنند که جای تقدیر دارد. تمام سختی‌هایی که امروز تحمل می‌کنیم، برای رسیدن به هدفی است که جانبازان بخاطر آن مجروح شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد: در پیچ تاریخی دشواری قرار گرفته‌ایم و مشکلات و سختی‌ها فراوان شده‌اند، اما ما همه آن‌ها را بخاطر اسلام و نظام و انقلاب تحمل می‌کنیم تا به هدف خود و اقتدار بیشتر در دنیا برسیم. بی شک این کار به همین آسانی‌ها نیست و به ایمان و اراده قوی نیاز دارد تا بتوانیم از نظام و رهبری حمایت کنیم.

رستمیان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با بیان اینکه آن‌ها آمدند تا بگویند که این نظام همچنان توفنده به پیش خواهد رفت و به اهداف خود خواهیم رسید، گفت: با توجه به تأکیدات رهبری بر مشارکت بالا در انتخابات، همه ما در دعوت از مردم و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور مسؤول هستیم و توجیه و تبیین شرایط فعلی کشور برای تحقق این هدف مورد انتظار است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار