امام جمعه بروجرد:

جانبازان شهدای زنده انقلاب هستند

حجت الاسلام شاهرخی گفت: جانبازان شهدای زنده انقلاب هستند و باید با الگوگیری از این بزرگان در مسیر صحیح انقلاب بیش از گذشته گام برداریم.
کد خبر: ۶۵۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 16February 2024

جانبازان شهدای زنده انقلاب هستند

به گزارش  دفاع‌پرس  از لرستان، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پاسداران نور چشم همه ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال افزود: دشمنان تلاش کردند تا راهپیمایی۲۲ بهمن را کمرنگ نشان دهند در همه سال‌ها از این ترفند استفاده کردند اما همگان مشارکت و حضور جدی مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وضوح دیدید.

خطیب جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمن از حضور پرشور و نشاط مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خشمگین است، بیان کرد: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالی اتفاق افتاد که مردم از وضعیت اقتصادی گلایه داشتند اما برای اثبات وفاداری خود و پایبندی به آرمان‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در عرصه حاضر شدند.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: داوطلبان انتخابات باید به دور از تخریب یکدیگر در راستای معرفی اهداف و برنامه‌های خود و در مسیری که قانون و انقلاب برای آنها مشخص کرده گام بردارند

وی ادامه داد: تخریب آفت دین است و همه داوطلبان انتخابات باید در مسیر صحیح تبلیغات گام بردارند.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: همه ما وظیفه داریم از میان داوطلبان با شناخت و آگاهی کامل افراد توانمند، متعهد، متخصص و معتقد به دین را راهی خانه ملت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار