برگزاری محفل خاطره‌گویی جانبازان دفاع مقدس در دبیرستان شاهد نجمیه قم

محفل خاطره‌گویی جانبازان دوران دفاع مقدس بعد از ظهر امروز همزمان با روز جانباز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در دبیرستان شاهد نجمیه برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ - 14February 2024

محفل خاطره‌گویی جانبازان دفاع مقدس در دبیرستان شاهد نجمیه قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، محفل خاطره گویی جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس با عنوان «میعادگاه خوبان» به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در دبیرستان و هنرستان شاهد نجمیه قم برگزار شد.

علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در محفل فوق، با تبریک اعیاد شعبانیه بخصوص سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، صبر و استقامت جانبازان سرافراز و شهیدان زنده را مایه افتخار و سربلندی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست.

در محفل «میعادگاه خوبان» تعدادی از پدران آزاده و جانباز بالای ۴۰ درصد دانش آموزان این واحد آموزشی به بیان خاطراتی از دوران حماسه و ایثار پرداختند.

در پایان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و حسین رضایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک قم، سیدعلی محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار و مهدی خادمی جمکرانی رئیس ستاد شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش قم از جانبازان حاضر با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار