طی مراسمی؛

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین: یکی از برکت‌های انقلاب اسلامی پیشرفت‌های نظامی است

سردار «قریشی» گفت: یکی از برکت‌های انقلاب اسلامی پیشرفت‌های نظامی است که او را نه تنها تبدیل به یکی از قدرت‌های مهم نظامی کرده؛ بلکه ایران به الگویی برای سایر ملت‌ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۵۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ - 14February 2024

عزت و سربلندی ایران با مقاومت جوانان این مرز و بوم است/یکی از برکت‌های انقلاب اسلامی پیشرفت‌های نظامی است/جانبازان جنگ تحمیلی با هدف دفاع از کشور از جانشان گذشتند و به دنبال هیچ پاداشی نبودند.

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امروز، همزمان با اعیاد شعبانیه، روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز همایش یادیاران با حضور سردار پاسدار «سید قاسم قریشی» جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور، فرمانده سپاه ثارالله کرمان، مسئولان شهرستانی، جانبازان و آحاد مختلف مردم در حسینیه ثارالله زرند برگزار شد.
 
سردار قریشی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز و ابراز قدردانی از حضور مردم ولایت مدار زرند اظهار داشت: رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی با هدف دفاع از کشور و مردم و ایجاد امنیت، از مهم‌ترین هستی خود؛ یعنی جانشان گذشتند و به دنبال هیچ پاداش و امتیازی نبودند.
 
وی با اشاره به اینکه  در ۸ سال دفاع مقدس، ما بی نظیرترین رزمندگان را به لحاظ ایمان، اخلاص و مرام داشتیم، افزود: شهرستان زرند در دوران جنگ تحمیلی حدود ۶۰۰ شهید و یک هزار و ۸۰۰ جانباز  تقدیم ایران اسلامی کرده است.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: دلایل عزت و سربلندی ایران را می‌توان در چند بخش تقسیم بندی کرد که به طور خلاصه یک بخش مهم دستاورد حفظ و تمامیت ارضی، در طول ۴ دهه گذشته بوده که با ایستادگی و مقاومت جوانان این مرز و بوم یک وجب از این خاک را به بیگانگان واگذار نشد.
 
این مسئول افزود: در زمان‌های گذشته، شاهان مختلف برای خوش خدمتی به غربی‌ها قسمت‌هایی از کشور را پیشکش آن‌ها کردند و موجب برخی مشکلات کنونی شدند.
 
سردار قریشی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب تاکید کرد: از سایر دستاورد‌های انقلاب اسلامی که انقلاب با وجود همه موانع و مشکلات بدان دست یافت، قدرت نظامی و موشکی بود به طوری که به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.
 
وی افزود: جنگ رژیم بعث عراق و ایران در حالی رخ داد که ایران به تنهایی با تمام قدرت‌های دنیا مواجهه شد؛ اما مردم با اراده و ایمان خود نگذاشتند یک وجب از ایران جدا شود. در حالی که به لحاظ تجهیزات ایران شرایط خوبی نداشت.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: یکی از برکت‌های انقلاب اسلامی پیشرفت‌های نظامی است که او را نه تنها تبدیل به یکی از قدرت‌های مهم نظامی کرده؛ بلکه ایران به الگویی برای سایر ملت‌ها تبدیل شده است.
 
این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی برکات زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی و سلامت، دارویی، فناوری هسته‌ای، آبادی و عمران و... داشته است.  
 
سردار  قریشی، جمهوری اسلامی را به پرنده‌ای تشبیه کرد و گفت: جمهوری اسلامی، همچون پرنده‌ای دارای دو بال، بال سرخ شهادت که بر گرفته از واقعه عاشورا، ایثار و از خود گذشتگی و بال سبز مهدویت که نوید بخش آینده‌ی روشن است.
 
وی در پایان تاکید کرد: وظیفه اصلی ما به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهاد تبیین است، مشکلات و کمبود‌ها در جامعه وجود دارد؛ اما در کنار آن باید به بیان دستاورد‌ها پرداخت و دستاورد این جهاد تبیین حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار