حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون استاندار کرمانشاه:

سپاه پاسداران با تکیه بر دو مؤلفه معنویت و معرفت شکل گرفته است

«شعبانی» گفت: سپاه پاسداران با تکیه بر دو مؤلفه معنویت و معرفت شکل گرفت و شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی و حججی تربیت‌یافته این نهاد مقدس هستند که فرهنگ پاسداری را به منصه ظهور رساندند.
کد خبر: ۶۵۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ - 13February 2024

سپاه پاسداران با تکیه بر دو مؤلفه معنویت و معرفت شکل گرفته است/ رقابت ۳۶کرمانشاهی برای تصدی هر کرسی در مجلسبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران با تکیه بر دو مؤلفه معنویت و معرفت شکل گرفت و شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی و حججی تربیت‌یافته این نهاد مقدس هستند که فرهنگ پاسداری را به منصه ظهور رساندند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: تعداد یک‌هزار و ۶۸ نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات شرکت کردند که ۵۶۱ نفر ثبت‌نام نهایی را انجام دادند و پس از بررسی صلاحیت‌ داوطلبان تعداد ۲۹۴ نفر معادل ۵۳ درصد توسط شورای نگهبان صلاحیت آنها تأیید شد. به تفکیک در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب ۴۴ نفر، سنقر ۲۹ نفر، قصرشیرین ۳۰، اورامانات ۱۹ نفر، کنگاور ۳۱ نفر و حوزه انتخابیه کرمانشاه ۱۴۱ نفر تأیید صلاحیت شدند. در حوزه انتخابیه کرمانشاه به ازای هر کرسی مجلس شورای تعداد ۴۷ نفر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز بیست و چهارم بهمن‌ماه آخرین روز اعتراض داوطلبان مجلس است، افزود: در بازه زمانی ۲۲ تا ۳۰ بهمن اعتراض‌ها توسط شورای نگهبان بررسی شده و دوم اسفندماه اسامی قطعی داوطلبان اعلام می‌شود. فعالیت تبلیغاتی داوطلبان از سوم تا دهم اسفندماه صورت می‌گیرد که در این راستا صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای ایجاد عدالت رسانه‌ای فرصتی را برای داوطلبان در نظر گرفته است. صدا و سیما دو دسته برنامه شامل مناظره و تهیه ویدئو به مدت ۲۰ دقیقه برای داوطلبان در نظر گرفته که تاکنون ۵۱ نفر برای مناظره و ۱۰۵ نفر برای تبلیغات تلویزیونی ثبت‌نام کرده‌اند.

شعبانی با اشاره به راه‌اندازی ۶ شبکه بومی برای همه حوزه‌های انتخابیه استان عنوان کرد: برای هر فردی ۴۲۰ دقیقه برنامه در نظر گرفته شده که از داوطلبان در مرکز استان ۱۰ میلیون تومان و داوطلبان شهرستان‌ها مبلغ ۵ میلیون تومان دریافت می‌شود که این مبلغ در صورت عدم کسب یک درصد آرا عودت داده می‌شود اما برای مناظره هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص ممنوعیت تبلیغات زودهنگام گفت: افرادی که قرار است در مجلس قانون‌گذار باشند باید خودشان پایبند به قانون باشند و در صورت احراز تخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند. از فردا بیست و پنجم بهمن‌ماه تبلیغات داوطلبان مجلس خبرگان رهبری شروع می‌شود. تعداد یک‌هزار و ۶۶۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که احتمال تغییر این تعداد وجود دارد.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار