نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ماموریت سپاه حفظ اسلام ناب از دستبرد دشمنان است

حجت الاسلام و المسلمین «حاجی صادقی» گفت: ماموریت اصلی سپاه پاسداران، حفظ اسلام ناب از دستبرد تمام دشمنان بخصوص استکبار جهانی و جنگ ترکیبی دشمن است و حُریت و آزادگی، ولایت محوری، داشتن روحیه و فرهنگ جهاد، تکلیف گرایی، بصیرت، حق بینی و آمادگی و قدرت را از شاخص‌های مهم مکتب امام حسین (ع) عنوان کرد.
کد خبر: ۶۵۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ - 13February 2024

ماموریت سپاه حفظ اسلام ناب از دستبرد دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) اظهار داشت: بعثت بدون عاشورا تداوم پیدا نمیکرد و حضرت امام (ره) با تاسی از مکتب عاشورا، انقلاب اسلامی را بنا نهاد و مکتب امام حسین (ع) فرهنگ ایستادگی در برابر ظالمان را نهادینه کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران ۴۵ سال است که وفادارانه و. اگاهانه در خدمت انقلاب است گفت: انقلاب اسلامی نهضتی برآمده از نهضت حسینی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی ماموریت اصلی سپاه پاسداران را حفظ اسلام ناب از دستبرد تمام دشمنان بخصوص استکبار جهانی و جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرد و افزود: حُریت و آزادگی، ولایت محوری، داشتن روحیه و فرهنگ جهاد، تکلیف گرایی، بصیرت، حق بینی و آمادگی و قدرت را از شاخص‌های مهم مکتب امام حسین (ع) عنوان کرد.

وی در ادامه بر حضور همگانی سپاه و بسیج و تلا ش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها