نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

گرامیداشت یاد شهدا موجب ترویج فرهنگ ایستادگی و مقاومت در جامعه می‌شود

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: گرامیداشت یاد شهدا موجب ترویج فرهنگ شهادت، ایستادگی و مقاومت در بین نسل‌های مختلف جامعه می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸ - 18March 2024

اتونشر//// نماینده ولی فقیه در سپاه: گرامی‌داشت شهدا به منظور تجدید میثاق، وفاداری و پیمان با آنهاست/ اجازه نخواهیم داد راه شهدا بی رهرو بماندحجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه شهدا زنده و ناظر بر همگان هستند، اظهار داشت: شهدا زنده‌کننده و حیات‌بخش زندگی حسینی هستند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: گرامیداشت یاد شهدا موجب ترویج فرهنگ شهادت، ایستادگی و مقاومت در بین نسل‌های مختلف جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهدا مسیر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برگزیدند، افزود: گرامیداشت نهضت کربلا به این منظور است که خودمان را در جبهه حسینی و فرهنگ کربلا قرار داده و در کنار ذکر مقدس «یاحسین»، «با حسین (ع) بودن» را آموزش ببینیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا به منظور کسب حیات، بصیرت و قدرت برای ادامه راه آن‌هاست، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور تجدید میثاق، وفاداری و پیمان با آن‌هاست و اجازه نخواهیم داد که راه شهدا بی رهرو بماند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار