مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها برای نسل امروز تبیین شود

رضایی امروز در دیدار با خانواده شهدای انقلاب با بیان اینکه شهرستان‌های استان تهران در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی، ۸۰ شهید تقدیم انقلاب کردند، اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب در همه عرصه‌ها برای نسل امروز تبیین شود.
کد خبر: ۶۴۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 05February 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امروز (دوشنبه) در چهارمین روز از دهه فجر با همراهی محسن اسلامی مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، حجت الاسلام «حجت‌الله اسماعیلی» و «حسین فخاری» امام جمعه و فرماندار شهرستان قرچک، با سه خانواده شهید دوران انقلاب ۵۷ دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این دیدار‌ها با قدردانی از حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و نیز با تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دومین پنج‌شنبه دهه فجر هجدهمین آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی در قالب مهمانی لاله‌ها در آرامستان ارامنه تهران با حضور مسئولان لشکری و کشوری، رهبران و نمایندگان ادیان الهی، خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

رضایی با تاکید بر تبیین دستاورد‌های دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها برای نسل امروز انقلاب تصریح کرد: در دورانی که تحت شدیدترین بمباران و هجمه‌های رسانه‌ای هستیم، ایام دهه فجر فرصت خوبی است تا پیشرفت‌های کشور در تمام زمینه‌ها بازگو شود؛ دیدار با خانواده شهدای انقلاب نیز با همین هدف در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران انجام کار فرهنگی و رسانه‌ای درست و هدفمند در کشور را ابزاری مهم در برابر شکست هجمه بدخواهان نظام و انقلاب برشمرد و بیان کرد: در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امسال در دهه فجر ۴۵ برنامه شاخص فرهنگی را که در ستاد دهه فجر این بنیاد مصوب شد، اجرا می‌کند.

در این دیدار‌ها که از خانواده شهیدان «شکراله جنگلی، قباد سعادتی» و جانباز شهید «محسن عصارلو» صورت گرفت، حاظران با قرائت فاتحه و نثار گل به تمثال شهیدان، بیاد شهدای انقلاب سال ۵۷ ادای احترام کردند.

همچنین در این دیدار‌ها مشکلات و درخواست این خانواده‌ها مطرح و مدیرکل دستور تحقق درخواست‌ها را در همان دیدار صادر کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار