دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با ایثارگران البرزی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده جانباز شهید «فتح اله فتحی» و جانباز دوران دفاع مقدس «فیاض غنیمتی» در کرج دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۴۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 05February 2024

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با ایثارگران البرزیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  با خانواده جانباز شهید «فتح اله فتحی» و جانباز دوران دفاع مقدس «فیاض غنیمتی» در کرج دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار‌ها ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و آرزوی سلامتی برای ایثارگران، جانبازان را بزرگ‌ترین پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران پشتوانه‌های محکمی برای نظام و انقلاب هستند که درس‌های فراوانی از رشادت و ازخودگذشتگی برای نسل‌های امروز و آینده کشور دارند.

رستمیان عنوان کرد: جانبازان و ایثارگران راویان شهادت هستند که همواره در تمامی عرصه‌ها برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب و کیان کشور پیشگام بوده‌اند. آن‌ها تقدیر و مشیت الهی را پذیرفته و مانده‌اند تا با خاطرات خود پیام‌رسان مجاهدت‌ها و حماسه‌های رزمندگان باشند. جانبازان کسانی هستند که اکنون نیز پس از سال‌ها، رنج و عذاب جسمی و روحی بسیاری را تحمل می‌کنند، اما اعتراضی ندارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: مدیران و مسئولان مکلف به حفظ احترام و جایگاه جانبازان و ایثارگران هستند و باید تا حد ممکن در جهت تسهیل امور زندگی آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها