فرمانده مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان:

جهاد تبیین مهمترین راهبرد نیروهای انقلاب در دهه فجر است

امیر اقلیمی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی و ضرورت تبیین آن در جامعه، گفت: جهاد تبیین مهمترین راهبرد نیروهای انقلاب در دهه فجر است.
کد خبر: ۶۴۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ - 06February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد «علی اقلیمی» فرمانده مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان امروز (سه‌شنبه) در محفل انس با قرآن کریم که مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مسجد سیدالشهداء در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی موجب تحولات زیادی در کشور شد که لازم است در جامعه تبیین شود و دستاوردهای نظام اسلامی در دهه مبارک فجر در قالب جهاد تبیین برای مردم بازگو شود.

وی خاطر نشان کرد: این روزها رسانه های بیگانه از حمله به دستاوردهای انقلاب و کاستن از ارزش آنها فروگذار نمی کنند و می‌خواهند ایرانی ها را تحقیر کنند و مانند دولت های تحت امرشان نمی‌خواهند ایران و ایرانی سربلند باشد بنابراین ما باید در این میدان از تلاش های خود فروگذار نکنیم

امیر اقلیمی افزود: سیاست استعمارگران و دولت های استثمار کننده ملت‌ها، عقب نگه داشتن آنها و بسط این تفکر است که یک کشور جهان سوم نمی‌تواند به پیشرفت های علمی دست پیدا کند در حالی که اینگونه نیست البته دشمن در گسترش این تفکر دشمن نیاز به سخنگو و رسانه چه از نوع داخلی و چه از نوع خارجی دارد و متاسفانه عده‌ای در داخل به عنوان سرباز دشمن عمل می کنند و هرچه سکوت انقلابی‌ها بیشتر باشد دشمن در بسط تفکر خود بهتر عمل می کند.

وی اضافه کرد: مشکل امروز ما مشکل عدم وجود پیوست رسانه‌ای در انجام کارهاست و این در دنیای رسانه زده امروز مشکل عمده و بزرگی است و باید آن را اصلاح کنیم. همه باید دست به دست هم دهیم و در این جهاد شرکت کنیم.

امیر اقلیمی خاطرنشان کرد: امروز باید جهاد تبیین را در راس همه امور قرار دهیم تا بتوانیم در دل افراد بیشتری امیدآفرینی کنیم و آنها را با اقدامات خوب دولت و مجلس آشنا کنیم تا انتخابات پرشورتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار