نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

شهدا به ما درس ایستادگی دادند

حجت الاسلام «مطیعی» گفت: شهدا برای دفاع از کیان ایران و اسلام به میدان رفتند، اظهار داشت: شهدا استقامت و ایستادگی کردند و به ما درس ایستادگی دادند.
کد خبر: ۶۴۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ - 06February 2024

شهدا استقامت و ایستادگی کردند و به ما درس ایستادگی دادند

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز  در اجلاسیه ۱۱۱ شهید فراجای سمنان در سالن هلال احمر ضمن بیان اینکه شهدا برای دفاع از کیان ایران و اسلام به میدان رفتند، اظهار داشت: شهدا استقامت و ایستادگی کردند و به ما درس ایستادگی دادند.

وی با بیان اینکه شهدا امروز به ما می‌گویند که ما در روزگاران گذشته ایستادگی کردیم و حالا عرصه در اختیار شما است، افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر حضور پرشور در انتخابات تاکید دارند، یکی از انتظارات شهدا از ما است.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات باید پرشور باشد، ابراز کرد: هر رأی ما در یازدهم اسفندماه یک موشک به سمت دشمنان محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه شهدا زمانی در دفاع مقدس حضور داشتند که گرانی و مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و … وجود داشت، گفت: شهدا علی رغم تمام این مشکلات به میدان جهاد پای گذاشتند و امروز رسالت ما است که در عرصه باشیم.

وی با بیان اینکه باید راه شهدا را ادامه داد، افزود: انتخابات و حضور پرشور در صحنه‌ها ادامه راه استقامت شهدای ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار