رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس با بهره‌گیری از فضای مجازی و فناوری‌های نوین

سرهنگ راستی با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی و فناوری‌های نوین در انتقال فرهنگ دفاع مقدس گفت: بستر فضای مجازی بسیار در دسترس است، لذا با استفاده از فضای مجازی و تولید آثار در قالب‌های مختلف اعم از کتاب، فیلم، سینما و ... حماسه‌سازان دفاع مقدس را به نسل جوان و آینده معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۴۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 06February 2024

همکاری با نیرو‌های مسلح، فرصت بسیار مناسبی برای انجام اقدامات ماندگار در حوزه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، نشست فضای مجازی در دفاع مقدس با حضور سرهنگ پاسدار «احسان راستی» رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد.

سرهنگ راستی در این نشست، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مأموریت اصلی را باید بهتر بشناسیم و در جهت پیشبرد و تقویت این مأموریت و وظایف اقدامات مؤثری انجام شود. همکاری با نیروهای مسلح، فرصت بسیار مناسبی برای انجام برخی اقدامات ماندگار در حوزه دفاع مقدس است.

وی گفت: در تمامی مدیریت‌های بنیاد، برنامه‌هایی در حوزه فضای مجازی برنامه‌ریزی و ابلاغ شده است. با شناسایی ظرفیت‌های موجود در استان و همکاری و مشارکت بین دستگاهی، انتقال فرهنگ دفاع مقدس را با بهره‌گیری از فضای مجازی و فناوری‌های نوین در تمامی رده‌های سنی اقشار مختلف جامعه صورت گیرد.

رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای تصریح کرد: ما می‌توانیم با استفاده درست از فضای مجازی برنامه‌های دفاع مقدس را ارتقاء دهیم. بستر فضای مجازی بسیار در دسترس است، لذا با استفاده از فضای مجازی و تولید آثار در قالب‌های مختلف اعم از کتاب، فیلم، سینما و ... حماسه‌سازان دفاع مقدس را به نسل جوان و آینده معرفی کنیم.

در ادامه سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن تقدیر و ارائه گزارش اقدامات تولیدات فضای مجازی در دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس روزی و توفیق بزرگی است که خداوند به این مردم عنایت داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها