صبیه حضرت امام (ره):

برای سلامتی و صلابت رهبر انقلاب در مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی دائما دعا می‌کنم

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری زهرا مصطفوی دبیرکل اتحادیه سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد. 
کد خبر: ۶۴۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ - 05February 2024

برای سلامتی و صلابت رهبر انقلاب در مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی دائما دعا می‌کنمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران حجت الاسلام محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور در منزل زهرا مصطفوی صبیه حضرت امام خمینی (ره) و دبیرکل اتحادیه بین‌المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین با وی دیدار و پیرامون تحولات اخیر در نوار غزه و ارتکاب جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت‌وگو کرد.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در این دیدار با ارائه گزارش و چشم اندازی از تحولات اخیر نوار غزه، وضعیت مقاومت و همینطور روحیه ملت فلسطین را به رغم جنایات رژیم صهیونیستی بسیار خوب توصیف کرد و پیش بینی کرد که فارغ از هر رویدادی اعم از آتش بس که حاصل شود مقاومت ملت فلسطین پیروز این میدان است و معنای آن چیزی جز شکست رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

در این دیدار زهرا مصطفوی نیزضمن ابراز همدردی با ملت فلسطین و آرزوی پیروزی مقاومت در نبرد اخیر علیه رژیم اشغالگر قدس گفت: من برای سلامتی و صلابت مقام معظم رهبری در مقابله با رژیم صهیونیستی دائما دعا می کنم. ایشان در مواضع خود نسبت به امریکا و رژیم صهیونیستی مثل امام شجاع و با صلابت هستند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها