دبیرکل اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی فلسطین:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان مانند امام (ره) باصلابت هستند

مصطفوی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مواضع خود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی مثل امام خمینی (ره) شجاع و باصلابت هستند.
کد خبر: ۶۴۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ - 05February 2024

رهبر انقلاب در مقابله با آمریکا و «اسرائیل» مثل امام خمینی باصلابت هستندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن قمی» معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در منزل «زهرا مصطفوی» فرزند امام خمینی (ره) و دبیرکل اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی فلسطین، با وی دیدار و پیرامون تحولات اخیر در نوار غزه و ارتکاب جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام قمی در این‌دیدار گفت: وضعیت مقاومت و همینطور روحیه ملت فلسطین علی‌رغم جنایات رژیم صهیونیستی بسیار خوب است. فارغ از هر رویدادی اعم از آتش‌بس، ملت فلسطین پیروز این میدان است و معنای آن، چیزی جز شکست رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

مصطفوی نیز در این دیدار عنوان کرد: همیشه برای سلامتی و صلابت مقام معظم رهبری در مقابله با رژیم صهیونیستی دعا می‌کنم. ایشان در مواضع خود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی مثل امام خمینی (ره) شجاع و باصلابت هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار