مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه:

زنان همواره در تمامی عرصه‌ها پا به پای مردان نقش آفرینی کرده‌اند

«همتی» گفت: زنان همواره در تمامی عرصه‌ها پا به پای مردان نقش آفرینی کرده‌اند و در جبهه جهاد نیز تعداد قابل توجهی از شهدا را بانوان به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۶۴۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ - 04February 2024

زنان همواره در تمامی عرصه‌ها پا به پای مردان نقش آفرینی کرده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «فرشته همتی» مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه امروز در دیدار با خانواده شهیده «طیبه السادات زمانی»، شهدای زن را نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب برشمرد و اظهار داشت: رشادت‌های زنان در دوران انقلاب و بزنگاه‌های پر فراز و نشیب مسیر مقدس دفاع از آرمان‌های امام راحل و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مصداق بارز جهاد فی سبیل‌الله است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه حضور زنان در تمام میادین علمی، ورزشی، فرهنگی و مذهبی را نشان‌گر اهمیت به جایگاه زن در بعد از انقلاب دانست و گفت: زنان همواره در تمامی عرصه‌ها پا به پای مردان نقش آفرینی کرده‌اند و در جبهه جهاد نیز تعداد قابل توجهی از شهدا را بانوان به خود اختصاص دادند.

حفظ حجاب را از مهمترین ویژگی این شهیده «زمانی» بود

در ادامه مادر شهیده «طیبه السادات زمانی»، حفظ حجاب را از مهمترین ویژگی این شهیده بزرگوار عنوان کرد و ابراز داشت: دخترم در تمامی تظاهرات‌هایی که بعلیه رژیم ظالم شاهنشاهی صورت می‌گرفت در صف اول حضور داشت و سر دادن فریاد برائت از مستکبران را وظیفه شرعی خود و همه ملت می‌دانست.

در پایان این دیدار مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه با اهدا لوح و هدیه از خانواده شهیده «طیبه السادات زمانی» تقدیر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار