حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در سخنانی؛

دستیار وزیر اطلاعات: جامعه ورزشی در برابر جریان معاند نقش‌آفرینی ‌هوشمندانه داشته باشد/ رسالت ورزشکاران تزریق امید و خودباوری ملی است

دستیار وزیر اطلاعات گفت: همانطور که ورزش زمینه‌ساز ایجاد نشاط و همگرایی در بین یکایک افراد جامعه است انتخابات نیز عرصه همگرایی مردمی و انسجام ملی است.
کد خبر: ۶۴۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ - 04February 2024

دستیار وزیر اطلاعات: جامعه ورزشی در برابر جریان معاند نقش‌آفرینی ‌هوشمندانه داشته باشد/ رسالت ورزشکاران تزریق امید و خودباوری ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی این استان اظهار داشت: هجوم سنگین رسانه‌ای دشمن در راستای ناامید کردن مردم و بی‌رغبت کردن آن‌ها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد و جامعه ورزشی در راستای مواجهه هوشمندانه با این رویکرد جریان معاند، نقش‌آفرینی می‌کند.

وی ضمن اشاره به نقش فعال، اثرگذار و بی‌بدیل جامعه ورزشی در عرصه‌های مختلف ملی از جمله عرصه مهم انتخابات ادامه داد: در شرایط جهان امروز، ورزش صرفا کارکرد تک بعدی ندارد و یک مقوله چند وجهی و چند بعدی است.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی گفت: امروزه کارکردهای مختلفی از جمله کارکردهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، روانی، بهداشتی و حتی امنیتی برای ورزش متصور است.

وی افزود: ورزش یک پدیده اجتماعی با تنوع کارکردها است که مهم‌ترین کارکرد آن ایجاد شور و نشاط در جامعه و تقویت مناسبات اجتماعی است.
دستیار وزیر اطلاعات  تصریح کرد: وظیفه جامعه ورزشی کشور صرفا قهرمان‌پروری نیست و مهم‌تر از آن ایجاد نشاط و پویایی در جامعه و تزریق امید و خودباوری ملی است.

بر اساس این گزارش؛ تعدادی از فعالان ورزشی استان خراسان رضوی در ابتدای این نشست به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها