در همایش «تبیین انتخابات»؛

دستیار وزیر اطلاعات: تحریم، تضعیف، تردید و تخریب راهبرد‌های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

دستیار وزیر اطلاعات گفت: تحریم، تضعیف، تردید و تخریب چهار راهبرد اصلی دشمن برای ناامید کردن مردم و جلوگیری از افزایش مشارکت آن‌ها در انتخابات یازدهم اسفند است.
کد خبر: ۶۵۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ - 20February 2024

دستیار وزیر اطلاعات: تحریم، تضعیف، تردید و تخریب راهبرد‌های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در همایش «تبیین انتخابات» ویژه نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن در اتاق‌های فکر خود به دنبال کاهش مشارکت مردم از طریق «تحریم» است و نامزد‌های انتخابات می‌توانند با ایجاد امید، انگیزه و شور انتخاباتی مردم را به پای صندوق‌های رای بیاورند.

وی با بیان این که تضعیف یکی دیگر از راهبرد‌های دشمن در کاهش حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، ادامه داد: آن‌ها به دنبال تضعیف این وحدت و انسجام مثال‌زدنی در جامعه ایرانی که اقوام و مذاهب مختلفی در کنار هم زندگی می‌کنند هستند و می‌خواهند رابطه بین اقوام و مذاهب و یا بین احزاب و گروه‌ها را تضعیف کنند.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات همچنین با تاکید بر این که سومین راهبرد دشمن ایجاد تردید در انتخابات است گفت: دشمن می‌گوید اگر نتوانستیم تحریم و تضعیف ایجاد کنیم باید به سراغ ایجاد تردید در انتخابات برویم و در سلامت انتخابات تردید کنیم و انتخابات را برای مردم نمایشی جلوه دهیم.

وی افزود: دشمن می‌گوید اگر نتوانستیم در انتخابات تحریم، تضعیف و تردید ایجاد کنیم چهارمین گزینه تخریب است. آن‌ها می‌گویند باید اخلال ایجاد کنیم به طوری که در یک هفته اخیر با اقدامات خرابکارانه خود در مورد زیرساخت‌ها و توسعه اقداماتی از این قبیل به دنبال ایجاد ناامنی بودند، اما مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در عرصه‌های مختلف نشان دادند که از هوش سیاسی بالایی برخوردارند.

مشاور ویژه وزیر اطلاعات با تاکید بر این که دشمن از همه ظرفیت‌های خود برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای استفاده می‌کند، تصریح کرد: امروز دشمن می‌پندارد با شرایطی که حاصل شده می‌تواند عقبه حمایت نظام را تضعیف کند از این رو به دنبال کاهش سطح مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است؛ انتخابات، صحنه تجلی حضور و میدان نمایش قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی گفت: دشمن با استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌ای خود در جنگ شناختی - ادراکی، تلاش می‌کند با انگاره‌سازی غلط، به نحوی القا کند که مردم به واسطه برخی مسائل در انتخابات شرکت نخواهند کرد در حالی که این یک برآورد اشتباه و ناظر بر نداشتن شناخت واقعی از مردم با بصیرت و دشمن‌شناس است.

این مسئول امنیتی با تاکید بر این که افراد با حضور خود و نامزد شدن برای انتخابات در این برهه از زمان برنده انتخابات هستند خطاب به نامزد‌های انتخاباتی یادآور شد: اگر چه ۱۸ نفر بیشتر از شما وارد مجلس نمی‌شوند، اما همه شما از همین حالا پیروز میدان هستید.

وی ضمن تبیین دلایل اهمیت این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: هجوم رسانه‌ای و ادراکی دشمن در راستای ناامیدی مردم و بی‌رغبت کردن آن‌ها نسبت به مشارکت در انتخابات بسیار سنگین است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با تاکید بر این که در ۱۱ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در خراسان رضوی برگزار شده، میانگین مشارکت مردم این استان همواره بالا بوده است گفت: مردم همیشه با حضور حداکثری خود، دشمن را از رسیدن به اهدافش ناامید کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار